Kuluneella viikolla on tullut tokoiltua sekä hallissa että ulkona. En enää muista mitä kaikkea on tullut aikaisemmissa treeneissä tehtyä, mutta pe hallitreeneistä latasin taas pienet pätkät youtubeen :) Tässä suoritukset + selitykset :P  

Viljo:

  • Luoksetuloja + noutoa. Luoksetuloja olen tehnyt kotona sekä naksulla+namilla että lelupalkalla. Kotitreenissä tekee mielestäni paljon paremmin.. Nyt tuntui aika hitaanpuoleiselta (tosin videolta katsottuna näyttää ihan hyvältä:). Noudoissa olen tehnyt etupäässä palautusta + pitoharjoittelua. Palautusvauhti on nyt erillistreenissä ihan hyvä, mutta tökkii edelleen jostain syystä kokonaisessa noudossa :( Pitoharjoitteleluun olen hakenut lisävaikeutta tempuilla (pujottelu, jne.). Tässä Viljo on jo aika taitava, eikä juurikaan mokaile :)
  • Askelsiirtymät + seuraaminen. Keulii aikatavalla.. Askelsiirtymissä ylityöskentelee ja peruutuksessa pyrkii välillä eteeni istumaan :))
  • Hyppynouto. Tämä on tällä hetkellä yllättävän hyvä :) Eteentuloa ei VIELÄKÄÄN aina muista, mutta muuten mielestäni ihan ok. Metallia ei edelleenkään kyllä rakasta, mutta tätä ei ainakaan videolta kyllä huomaa :D
  • Tunnari. Ei varsinaisesti nostele, mutta ärsyttävästi välillä hieman maistelee :( En oikein tiedä miten tähän puutuisin..
  • Ruutu. Videolla näyttää hieman varastavan.. :P  Paikka ruudussa on nykyään lähes aina hyvä :) Olen pitänyt aina silloin tällöin lelua lähellä ruudun etureunaa (minkä huomaa myös ensimmäisestä ruutuunmenosta kun katsoo videopätkää). Loppukävelyitäkin on tullut tehtyä viimeaikoina runsaasti ja tämä sujuu lähes poikkeuksetta hyvin :)
  • Kaukot. M-S nousuja olen tehnyt lätkällä. Tämä on toiminut yllättävänkin hyvin :) Aikaisemmin Viljo on peruuttanut vaikka kuinka ja paljon mutta nyt pysyy hienosti paikallaan. M-I vaihtoihin olen yhdistänyt orava-tempun :) Tarkoituksena saada Viljo pompsahtamaan ryhdikkäämmin ylös (jättää istumaannousun monasti hieman vajaaksi). Viljo ei tosin vielä osaa tehdä temppua vielä kovinkaan kaukana minusta.. Koitan palkata myös aika ylös mutta tämäkin on vaikeaa kun Viljo on sellainen matonen :)) 
  • Liikkeestä istumisia. Keulii sen verran, että istumiset eivät aina ole kovin nopeita :( 

Toivo:
  • Luoksetulo. On ollut viimeaikoina ehkä vähän hidas (aijaa? ennakoi stoppeja?), joten olen hakenut lisää vauhtia (oli kyllä perjantainkin treenissäkin mielestäni hidas mutta videolta katsottaessa näyttää jostain kumman syystä nopealta:)). Vauhdin hakemisesta on seurannut se, että törmää taas :( Perjantain treeneissä teki myös järkkyä banaania!!! Ei ole kyllä ikinä ennen noin pahasti kaartanut!!   ;Ei näy kunnolla videolla, mutta kaartaa minusta katsottuna reilusti oikella. Olen ehkä viimeaikoina tehnyt sen virheen, että olen palkannut banaaninpuoleisesta kädestä (oikeasta)? Toivon kanssa pitäisi muistaa palkata AINA vasemmalle!! Maahanmenoissa oli myös ihme sekoilua (johtui ehkä osittain siitä, että olin niin ihmeissäni banaanista:). 
  • Seuraaminen. Yritti lähtee liikkeelle ennen aikojaan :P Näyttää myös olevan aikamoista pylly maassa hiihtelyä :) Edestäpäin katsottuna näyttää aika tiiviiltä, mutta ei kyllä osu.. Askelsiirtymissä olen itse huono. Hirveetä harppomista :P
  • Hyppynouto. Sekoilua kapulanotossa! Ekalla yrittämällä myös kolautti paluuhypyssä esteeseen :(
  • Tunnari. Tämä oli aika hyvä :) Ei kertaakaan lähtövinkaisua kapuloille lähdössä. JEEEE!!! Oikea mielentila alkaa ehkä viimein löytyä :) Haistelutreenissä on edelleen ehkä vähän turhan hätäinen (ei nostele tms. mutta siirtelee kapuloita nenällään), itsekin kehuin tosi huonossa kohtaa... Ei onneksi kuitenkaan ottanut väärää kapulaa matkaansa!!
  • Ruutu. Tässä ei ole oikeastaan tällä hetkellä mitään ongelmia. Nyt stoppasi lähelle vasenta takakulmaa (oli kuitenkin selkeästi ruudussa). Jos olisin ollut järkevä, niin palkan olisi sentään voinut antaa oikeaan kohtaan..
  • Kaukot. Joopa-joo. Tässä ei tällä kertaa juurikaan mitään hyvää. Tai no, intoa ja yritystä kyllä oli.. valitettavasti vaan hieman liikaa :P Toivo-setä pompsahteli ylös alas ihan miten sattui :)
  • Liikkeestä istuminen. Paljon parempi mitä olen kuvitellut!!! Olen aina pitänyt Toivon istumista aika hitaana, mutta oikein hyvältähän se näyttää (tai ainakin tällä kertaa näytti) :D

Hih, näitä videoita katsoessa huomaa kyllä nopeasti miksei mun koirat ikinä saa tokokisoista hyviä tuloksia. Palkkaan ihan miten sattuu ja mitä sattuu. Multa näyttää kokonaan puuttuvan selkeä kriteeri sille mikä missäkin liikkeessä on hyvää ja mikä huonoa. Pallo vaan lentää aina :D