Selvästikin alkaa kirjoitusinto hiipua..

Kaikenlaista on taas tullut tehtyä ja harjoitukset ovat sujuneet välillä hyvin ja välillä taas vähän huonommin ;)

Pentu on ensinnäkin ihan hullu :) Se tekee kokoajan jotain pientä pahaa. Pöllii kenkiä, sukkia, huonekasveja ja oikeastaan ihan kaiken mihin se vain onnistuu pääsemään käsiksi. Se kiihdyttelee ympäri kämppää, ui vesikupissa ja välillä koettelee onneaan hyökkäämällä Toivon kimppuun, Sirun kimppuun ja mun kimppuun. Osaa se onneksi edelleen huippukiltti ja söpökin olla. Ainakin silloin kun se nukkuu ;))

Treenit Viljon kanssa sujuu pääasiassa edelleen oikein kivasti, mutta joistain asioista se kiihtyy ihan hirmuisesti. Luoksetulo on nyt kokonaan tauolla, sillä Viljo alkaa kiljua välittömästi kun sitä pidetään kiinni ja mä kävelen poispäin. Olen aina odottanut, että se vaikenee ennenkuin kutsun, mutta koska Viljo epäilee että mulla voi olla lelu, niin se pirulainen saattaa alkaa kiljumaan uudestaan juostessaan mun luo. Tosi hienoa :( Vähän epäilen, että mun on pakko lähteä rakentamaan tätä hommaa jotain muuta kautta.

Makkararuutu on toinen asia mikä ei tällä hetkellä oikein suju. Viljo käy hotkimassa vähän aikaa ja sitten aina singahtaa matkoihinsa. Se palaa kyllä aina takaisin, muttei taaskaan kovin pitkäksi aikaa. Mulla on vähän sellainen mielikuva, että se sekottaa homman jotenkin esine-etsintään (mitä siis olen tehnyt aika paljon). Ja esineiden etsintä on Viljosta niiiiiiin paljon mukavampaa kuin nappuloitten syönti maasta, vaikka se ihan sika-ahne onkin. No, katsellaan. Eipä mua niin hirveästi haittaa, vaikkei sen kanssa makkarajälki tulisi koskaan onnistumaan. Onhan niitä muitakin tapoja :))

Tänä aamuna kävimme Hannan ja Veetin kanssa ottamassa esineruutua ja Voi V-veljekset esittelivät jälleen kerran enemmänkin juoksutaitojaan kuin nenänkäyttöään.. Ruutu oli suht kisakokoinen ja siellä oli kolme esinettä. Toivolla ne olivat: vas. takakulmassa hiusdonitsi, alueen keskellä kankaanpala(?) tai jotain sinnepäin ja aika lähellä oik. etukulmaa pieni lasten lelu. Toivo kirmaili taas sydämensä kyllyydestä ja viidessä minuutissa ei tainnut löytyä yhtäkään esinettä. No, onneks ei ole mitään kisasuunnitelmia :)) Lopulta kaikki esineet kuitenkin löytyivät, mutta aikaa tais mennä semmoset 10-15 min...  

Viljo oli paljon parempi ja kävi nopeasti hakemassa pari Hannan viemää hanskaa :))

Huomenna sitten agikisoihin :) Toivolle olisi luvassa peräti kolme starttia :)))