Plääh! Ei millään ehdi päivittää :(

Tokoteltu on kyllä ahkerasti. Viime viikonloppuna kävin Katin ja veli Inton kanssa la ja su tullin nurtsilla. Viljo otti perussettiä, ei mitään erikoista. Ti ja to treenailtiin aamupäivästä Riitan ja Kipinän sekä Marian ja Paxin kanssa. Oikein mukavat treenit!! Kivaa saada välillä uusia näkemyksiä ja nähdä hieman erilaisia treenitapoja :) Kadehdittavaa kuinka hyvin jotkut osaavat vaatia, eivätkä pahemmin tunnu pelkäävän virheitä. Itse tuppaan liian helposti valumaan mukavuusalueelle ja teen vain juttuja, jotka varmasti onnistuvat.. Varsinkin Viljon kanssa mun pitää aina pitkään pohdiskella mitä edes uskallan kokeilla :)

Kotiprojektina olen aloittanut luoksetulon takaperinketjutuksen. Joka ilta töiden jälkeen klo 22.30 olen raahautunut läheiselle kentällä ja tehnyt pari luoksetuloa (hullu mikä hullu:). Tällä hetkellä olen ottanut oikeastaan vain viimeistä pätkää (maasta -> sivulle). Pari kertaa olen testannut myös pätkää seisoma-asennosta -> maahanmenoon ja tästä sivulle. On toiminut aika kivasti :) Viljolla on nyt tosi hyvä asenne ja se tulee lujaaaaa :D Luulisin, että tämä tapa saattaa sopia Viljolle hyvin. Sille on ehkä hyväksi, että se tietää tasan tarkkaan mitä sen pitää tehdä, eikä matkan varrella tule yllätyksiä (=pysäytyksiä. Mitkä Viljo tuntuu välillä ottavan rankaisuna, kun stoppailen sitä yllättäen kesken luoksetulon..). Lisäksi ainakin nyt tuntuisi siltä, että vauhdin kannalta on parempi kun palkka tulee vasta lopussa (-> vauhti kiihtyy loppua kohden). Jännä kuitenkin nähdä millaisina stopit tulevat tällä tavalla tehtynä pysymään..

1242509998_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1242510014_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Luoksetulon lisäksi kotiprojektina on ollut kaukojen ensimmäinen asennonvaihto. Tähän on ilmaantunut viime aikoina ärsyttävää jumitusta matkan pidentyessä ja pidemmillä viiveillä. Korjauskeinoina olen testaillut erilaisia palkkaustapoja ja alkuvirittelyjä.

Noudonpalautuksen kanssa olemme myös puuhastelleet. Tässäkin ovat Viljon asenne ja vauhti parantuneet huimasti :) Viime aikoina olen tehnyt etupäässä harjoitusta, jossa heitän kapulan Viljon istuessa sivulla perusasennossa. Tämän jälkeen peruutan reilun matkaa ja vasta sitten pyydän noutamaan. Näin ollen paluumatkasta muodostuu pitempi kuin kapulalle menosta ja tästä puolestaan seuraa se, että takaisintulovauhti kasvaa :)) Suosittelen :D

1242510113_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Viimeisimpänä kotiprojektina on ollut tunnari. Tässä mua ärsyttää hidas palautusvauhti ja toisaalta taas liian kova vauhti kapuloille menossa (mistä puolestaan seuraa härkkimistä). Olen koittanut laskea virettä lähetyksessä ja palkannut hyvin takaisintullessa. Edelleen aika vaiheessa. Saa nähdä kuinka lähtee pelittämään..

1242510028_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Loppuun vielä muutama seuraamiskuva.

1242510060_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hienostihan se pomppii :P

1242510082_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuvat: Riitta Kivimäki. Kiitos kuvista :))