Miten mä voin olla näin käsittämättömän huono tässä agilityssä?? Olen kisannut Toivon kanssa nyt kolmena viikonloppuna peräkkäin 3 starttia/per viikonloppu eli yhteensä yhdeksän starttia. Ja mitä on tuloksena. Yksi vaivainen nolla :((

Täysiä katastrofeja, hylkyjä ja riman tiputuksia on sensijaan tullut runsaasti :( Toivo on kyllä tällä hetkellä parempi kuin koskaan aikaisemmin ja se kuuntelee tosi hyvin, mutta mä vaan en saa pidettyä pakettia kasassa :((( Joko olen liian löysä, enkä yritä täysillä tai sitten teen jossain kohtaa virheen ja Toivo ampuu välittömästi väärälle esteelle. Ja korjatahan sitä ei siinä tilanteessa enää ehdi :(

Harmittaa tosi paljon, etten saa tänäkään vuonna sm-nollia kasaan. Aika ei vaan millään riitä :(  Viikonloppuisin alkaa olla jo sen verran paljon muutakin ohjelmaa, ettei agikisaamiselle ole aikaa :((

Pikku-Viljokin on päässyt seuraamaan kisaelämää turistin roolissa ja se on ollut hyvin reipas poika :) Muitten koirien meno ei sitä vieläkään kiinnosta, mutta muuten se kyllä aina välillä innostuu kisoissa riekkumaan. Se on erittäin innokas roikkumaan remmissä ja mielellään kokeilisi hampaitaan myös mun jalkaani ja Toivon niskanahkaan. Ääntäkin siitä lähtee aikalailla....